2011. szeptember 22., csütörtök

Darren Shan : A vérszipoly - Jelenlegi ára: 700 Ft

Eladó Hubert Darren Shan A vérszipoly című könyve.
Nemrég lakástűz volt a lakásunkban, ezért ilyen a könyv. A port letörölgettem róla, de a könyv a képen látható állapotban van! Nem új, ajándéknak nem jó!! (ezért ennyi az ára)
Kiszellőzhettem, nincs füst szaga.
A könyvnek csak küllemi baja van, a beljese hibátlan.
A hibák miatt a termékre vonatkozó utólagos reklamációt nem fogadok el!
Több hibás könyvem vásárlása esetén kedvezményt adok a könyvek árából. (a postaköltségből nem, mert azt nem én határozom meg: amennyi a súlya, annyit fizetsz)
Kitöltöttem az "; Ismerj+";  oldalamat!! Kérlek olvasd el, és ha azután van valami kérdésed, tedd fel, szívesen válaszolok. De kérlek olyat ne kérdezz, ami egyértelműen le van oda írva. Azért töltöttem azt ki, hogy a tőlem vásárlók megkapják a megfelelő tájékoztatást. Használd!!! : )



Jelenlegi ára: 700 Ft

Az aukció vége: 2011-10-04 12:45
. Darren Shan : A vérszipoly - Jelenlegi ára: 700 Ft