2011. szeptember 30., péntek

25 db szuper Angol őszi fiú ruha 10-14 év 1 Ft - Jelenlegi ára: 1 Ft

Kedves érdeklődő!
Itt egy 25 db-os szuper fiú csomagra lehet licitálni, felsők, kapucnis felsők, meleítő alsók
Beleírt méretek 10-14 év, egy két eltérő méret lehet benne.
Minőségileg vegyes csomag!!!!! !!!!!
Van benne krém, nagyon szép állapotú és van benne olyan amin már látszik a használat.
Éppen ezért indul 1 ft-ról az aukció.
Előfordulhat benne bolyhosodás, mosható folt, vagy a minta repedezett egy kicsit
Előforduló márkák: next, TU, londsdale, adidas, early days stb..
ruháimra egy hét garanciát vállalok, ha ezalatt bármi gondod van és jelentkezel, biztos meg tudjuk oldani, de igyekeztem jó csomagot öszeállítani! Mivel emberből vagyok én is tévedhetek.
Kimosva kivasalva nagyon szép ruhák lesznek belőlük
Ezeket én is eladásra vettem, csak a kis gyerekeim mellett nincs időm rendberakni és már csak a helyet foglalják.
Ismétlem ez nem krém csomag!
Fix áron is csak 180 ft-ra jön ki darabja.
Ha időd engedi nézz szét az aukcióim közt, sok 1 ft-os csomagot fogok feltölteni, gyermekeim kinőtt ruháit is,.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-19 21:01
. 25 db szuper Angol őszi fiú ruha 10-14 év 1 Ft - Jelenlegi ára: 1 Ft